I am still and wait in the silence

You raise me up, so I can stand on mountains


親愛的你
你要求的事,我願意忍耐的去做.
雖然很痛苦,連兩個晚上都很難入睡,我還是會去做.
雖然還有漫漫的痛苦,不過一眨眼這輩子就過去了.就好了.


親愛的你們
你們以為不訴苦的就是加害者,可憐兮兮的就是被害人.呵呵,這世界要有這麼簡單就好.
即便你們相信這一套,我也不改初衷.不會說.反正一眨眼這輩子就過去了.就好了.


親愛的祢

如果祢說我當順服,就請祢給我力量順服.


When I am down and oh, my soul, so weary,
When troubles come and my heart burdened be,
Then I am still and wait in the silence
Until you come and sit awhile with me.

You raise me up, so I can stand on mountains,
You raise me up to walk on stormy seas,
I am strong when I am on your shoulders.

You raise me up, to more than I can be




沒有留言:

張貼留言